نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تأیید سایت فرانسوی به نزدیك‌تر شدن كاوانی به یوونتوس

تأیید سایت فرانسوی به نزدیك‌تر شدن كاوانی به یوونتوس

 

با اینكه هنوز هیچكدام از مدیران یووه در خصوص شایعه جذب ادینسون كاوانی واكنشی نشان نداده‌اند، خبر یكی از وب‌سایت‌های ورزشی و معتبرِ فرانسه، بار دیگر نام این بازیكن و یوونتوس را در سر خط خبرهای فوتبالی در كنار یكدیگر قرار داد.

 

پایگاه خبری le10sport در خبری با اشاره به سرنوشت ادینسون كاوانی مهاجم اروگوئه‌ای پاریسن‌ژرمن در فصل آتی، قوت گرفتن شایعه جذب بازیكنانی نظیر كریستیانو رونالدو، گونزالو هیگواین و... به این باشگاه را مهم‌ترین عامل برای تصمیم‌گیری این بازیكن برای فصل بعد عنوان كرده است. به گفته این وب‌سایت فرانسوی، یوونتوس و اتلتیكو مادرید جدی‌ترین گزینه‌های ادامه فوتبال ماشین گلزنی پی‌. اس. چی هستند.

 

هفته گذشته نیز روزنامه ایتالیایی Corriere dello Sport در گزارشی مدعی شده بود كه جوزپه ماروتا در حال انجام مذاكراتی محرمانه برای انتقال ادینسون كاوانی به یووه است؛ انتقالی كه در صورت چراغ سبز این بازیكن، ‌ دست یووه را در برنامه‌ریزی برای فروش هیگواین بازتر می‌كند و از سوی دیگر می‌تواند آینده نیمار را نیز برای ماندن در پی‌. اس. جی تضمین كند.

 

ادینسون كاوانی 31 ساله پیش از این و در طول مدت حضور 7 ساله‌اش در باشگاه‌های پالرمو و ناپولی، مجموعاً 141 گل به ثمر رساند. او همچنین در فصل 2012‐2013 نیز آقای گل رقابت‌های سری آ ایتالیا شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: